Jak wybrac odpowiedni kurs

Jak wybrac odpowiedni kurs

3. Umieœciæ na w³asn¹ rêkê dziecka, gdy mówisz do nich. Jeœli dziecko jest bardzo aktywne, a sk³onnoœæ do odbiæ do nastêpnej czynnoœci przed zakoñczeniem mówi¹c do nich, k³ad¹c aktów r¹k jako sposób przypominaj¹c im pozostaæ obok ciebie, dopóki nie przesta³ mówiæ. To nie jest form¹ przymusu, ale dzia³a jako „uziemienia” ¿ycie dla swojego dziecka, pomagaj¹c mu skierowaæ swoj¹ energiê i skupiæ siê na tym, co mówisz.sala szkoleniowa blisko morza sopot

4. Nie nale¿y poprosiæ dziecko, aby wype³niæ wiêcej ni¿ dwa kierunki w pamiêci s³uchowej time.Since jest problem, dziecko prawdopodobnie bêdzie siê myliæ z kilku kierunkach ni¿ to. Kiedy dziecko zakoñczy³a te dwa zadania, mo¿na daæ jej jeszcze dwa.

5. Praktyka nastêpuj¹cych kierunkach z „gra polecenia.” Wierzcie lub nie, salon kia kraków praktykuj¹cy kierunki w rzeczywistoœci mo¿e byæ zabawne. Spróbuj tego zestawu g³oœnomówi¹cego na grze uczenia: Zapis prostych wskazówek jeden krok na poszczególnych kartach. Mo¿na u¿ywaæ kart przepis, albo mo¿na je wydrukowaæ na komputerze.

U¿yj g³upie kierunki dla starszego dziecka, jak „umieœciæ 2 ³y¿ki na nosie”. Dla m³odszego dziecka, spróbuj komendy, gdzie mog¹ rzeczywiœcie coœ zrobiæ, jak „otworzyæ drzwi” lub „siedzieæ na dywanie”. Gdy dziecko staje siê lepsze w nastêpuj¹cych kierunkach, mo¿na przenieœæ na 2 lub wiêcej kierunkach naraz.

Wpis zawdzięczamy